(044) 294 26 88
(066) 189 45 10
(097) 397 82 30
(093) 556 97 68
Київ, пр-т Павла Тичини, 4
Час роботи: Пн-Нд 9-20




Магазин офіційного
дистриб'ютора Garmin в Україні
5 prichin Garmin

Нью-Йоркський марафон очима бренд-амбасадора Garmin Григорія Сундука

20.11.2017

З розповіді Григорія ви дізнаєтеся декілька цікавих фактів - у чому особливість Нью-Йоркського марафону, як не запізнитись на старт, як заощадити на їжі, чому Григорій відбирав воду у дітей та багато іншого.


- Нью-Йоркський марафон - це твоя мрія чи плани? Як ти взагалі туди потрапив?


- Це безперечно була мрія. Вперше вона з'явилась у 2016 році. Втілити її у реальність вдалося за допомогою New Balance Україна, які надали допомогу з реєстрацією. За що їм величезне спасибі!


Бренд-амбассадори Garmin Григорій Сундук та Олексій Кононенко на Нью-Йоркському марафоні


- Як ти готувався до марафону?

- Якщо чесно, цей рік був дуже насиченим в плані бігу. Зазвичай я пробігаю по одному марафону в рік, цього ж року я спромігся пробігти три марафони протягом 40 днів, а також два ультрамарафони - "Біжимо 500 км до Одеси" і 100 км вже через два тижні! Я не був упевнений, що отримаю американську візу, тому постарався максимально викластись на Білоцерківському марафоні (3:02:56). Ми прилетіли в Америку за 6 днів до марафону і навіть встигли побігати в декількох штатах - Пенсільванія, Нью-Джерсі та Нью-Йорк. Легко адаптувалися до місцевого часу (різниця у часі з Києвом - 6 годин). Найголовніше - нічого не змінювати перед забігом, будь то екіпірування чи налаштування годинника. Все має бути звичним для вас та відпрацьованим.


Бренд-амбассадор Garmin Григорій Сундук на Нью-Йоркському марафоні


- Що варто знати іноземним учасникам?

- Стартовий номер я отримав в перший день виставки Експо, що була приурочена до марафону. Вразила величезна кількість вікон видачі стартових пакетів і волонтерів –організатори передбачили все, щоб не довелось чекати надто довго для отримання заповітного номера. Виявилось, що для запрошених учасників існує окрема зона видачі, отже, ми відчули себе особливими. В самому пакеті був номер з чіпом, карта з маршрутом забігу, трохи рекламних буклетів і футболка з довгим рукавом, брендована спеціально під захід.


Бренд-амбассадор Garmin Григорій Сундук на Нью-Йоркському марафоні


Як правило, проблем з дорогою до старту у нас не виникає. Однак транспортна система в Нью-Йорку має декілька особливостей. Наприклад, у вихідні дні певні станції та гілки метро не працюють – варто це враховувати перед подорожжю. Під час реєстрації у нас була можливість вибрати трансфер. Ми вибрали переправу на поромі, а потім автобус до стартової зони. Пощастило, що наші друзі підвезли нас до переправи, тому ми всюди встигли. Звичайно ж, якщо не знати особливостей транспорту у місті, можна запросто спізнитись на старт.




- Як біглося?

- Погода була чудовою - + 10-12˚С. Стартували у першій хвилі о 09:50 разом з біговою елітою. Ми з Олексієм Кононенко вирішили для себе, що на цьому забігу ми будемо бігти в своє задоволення, а не на результат, проте часом все одно було важко впоратись зі звичкою «бігти на всі гроші». Іноді доводилося стримувати один одного, щоб не рвонути вперед. Траса була цікавою - на початку забіг на міст, на маршруті два затяжних підйоми, але з невеликим градієнтом. В кінці замрячив легкий охолоджуючий дощик. Я фінішував з результатом 3:28:35 і середнім темпом 4:48 хв/км. Більше статистичних даних можна переглянути в моєму профілі Garmin Connect.


Бренд-амбассадор Garmin Григорій Сундук на Нью-Йоркському марафоні


- Маючи за плечима декілька марафонів, що ти можеш сказати про особливості Нью-Йоркського марафону?

- По-перше, це мій перший закордонний старт і за щасливим збігом обставин він виявився мейджором. По-друге, це нереальна підтримка глядачів. Їх вдвічі більше, аніж самих учасників - близько 100 тисяч дорослих з дітьми! Уявіть, що на протязі всієї траси тебе постійно хтось підбадьорює! Вони приносять з собою гелі, їжу та воду, щоб роздавати марафонцям. Я не пив воду на пунктах гідратації. В рази приємніше було брати пляшечку води у дитини, адже їй це в радість.
По всьому маршруту я роздавав уболівальникам «high five», чого, в принципі, ніколи не робив раніше. Зазвичай на забігу я нічого не помічаю - в думках тільки біг. Тут же я насолоджувався кожною хвилиною, біжав у кайф.


Бренд-амбассадор Garmin Григорій Сундук на Нью-Йоркському марафоні





Повернення до списку

Про компанію Garmin

З моменту свого заснування в 1989 році компанія Garmin (Гармін) націлена на високоінтелектуальний інноваційний підхід до завдань геоінформаційної підтримки туризму, транспорту та будівництва - супутникової навігації. Головний офіс компанії знаходиться в Олате (Olathe), штат Канзас. Цільовою продукцією компанії є сімейство приладів супутникової навігації GPS (тобто навігатори), які відповідають широкому спектру вимог різних споживачів, від спортсменів - любителів і туристів до великих транспортних систем - авіації, мореплавання і автотранспорту. Все, що необхідно для роботи навігаційної системи - програмне забезпечення, розробка, виробництво, випробування, модернізація і підтримка клієнта - все компанія робить самостійно. Garmin працює через мережу своїх представництв і дистриб'юторів в різних країнах, які не тільки здійснюють регіональні продажі, але і адаптують програмне забезпечення GPS навігаторів під національні мови і стандарти.

У фірмовому інтернет-магазині Garmin Ви можете купити GPS-навігатори: автонавігатори, портативні навігатори, спортивні навігатори та аксесуари до них на максимально вигідних умовах.



Детальніше про магазин

Що нового?


Усі новини

Статті


Всі статті



Интернет реклама
���������� ������