Перевірка серійного номеру приладу Garmin

Перевірте можливість гарантійного обслуговування товару, що ви придбали, на території України

 
В Україні існує лише офіційна дистриб'юторська гарантія. Це означає, що гарантійному обслуговуванню підлягають лише офіційно ввезені товари, які поширюються ексклюзивним дистриб'ютором продукції Garmin в Україні - компанією ТОВ "Навіоніка". Товари, ввезені з інших країн, гарантійному обслуговуванню в Україні не підлягають і обслуговуються на території цих країн. Відправка приладу на ремонт здійснюється за рахунок покупця.

Терміни гарантії

Гарантійний термін на товари марки Garmin становить 1 рік з дати передачі товару споживачеві. На будь-які аксесуари (кріплення, кабелі та ін.), що не мають ідентифікаторів у вигляді серійних номерів і придбані окремо, а не в комплекті поставки приладів (навігаторів, ехолотів, відео камер і т.д.), встановлений гарантійний термін протягом 1 року (12 місяців). На товари, що не мають персональних ідентифікаторів, покупець може пред'явити претензію продавцю тільки за наявності чека, накладної, товарного чека або іншого документа, що засвідчує придбання товару.



Ваш прилад*
Серійний номер приладу (розташований на зворотному боці корпусу)*
Артикул (на коробці над штрих кодом)
Де придбаний (адреса магазину, країна) і дата покупки*
 
Фото коробки приладу або самого приладу
з видимим серійним номером і гарантійним талоном
Введіть текст з зображення*

  
* Поля, обов'язкові для заповнення

Обмеження гарантії

У зв’язку технологічними обмеженнями використання оптичних датчиків монітору серцевого ритму, якими обладнанні портативні прилади GARMIN, деякі показання серцевого ритму будуть неточними за певних обставин. Означені обставини залежать від фізичних даних користувача, типу та інтенсивності фізичних навантажень. Дані монітора серцевого ритму не призначені для використання у медичних цілях та не можуть бути використані для діагностики, лікування або профілактики будь-яких захворювань. Неточність показників оптичного монітору серцевого ритму під час фізичних навантажень не є гарантійним випадком.

Додаткова інформація за посиланням www.garmin.com/ataccuracy

При зверненні до сервісного відділу НАВІОНІКА

При собі необхідно мати повний комплект приладу, гарантійний талон і документ, що підтверджує покупку.

Компанія Garmin встановлює такі строки служби пристроїв:

Автонавігатори, відеореєстратори Dash Сam та GDR 35 - 3 роки; Спортивні годинники, велокомп'ютери та екшн-камера Virb - 3 роки; Туристичні навігатори - 4 роки; Морське обладнання - 5 років.

Зразок заповнення гарантійного талона


Гарантійний талон компанії Навіоніка

Актуальні новини

Ехолот Panoptix LiveScope отримав нагороди «Best of Show» та «Best Electronics» на виставці ICAST 2018 08.08.2018 Ехолот Panoptix LiveScope отримав нагороди «Best of Show» та «Best Electronics» на виставці ICAST 2018
Пристрій забезпечує настільки високу роздільну здатність та чіткість зображення структури, наживки і риби, що користувач може з легкістю розрізнити вид риби на екрані ехолота. Окрім звання «Best of Show» Panoptix LiveScope став найкращим у номінації «Best Electronics», зібравши безліч захоплених відгуків від покупців та журналістів.
Перший годинник для дайвінгу Descent Mk1 від Garmin надійшов у продаж 03.08.2018 Перший годинник для дайвінгу Descent Mk1 від Garmin надійшов у продаж
Ми раді сповістити, що у продажу з'явився годинник для дайвінгу Garmin Descent Mk1 з мультиспортивними та інтелектуальними функціями, навігаційними датчиками та вбудованим оптичним пульсометром.
Довгоочікувана серія fenix 5 Plus вже у фірмовому магазині Garmin 01.08.2018 Довгоочікувана серія fenix 5 Plus вже у фірмовому магазині Garmin
Колекція представлена моделями fenix 5 Plus, fenix 5S Plus та fenix 5X Plus з вбудованими топографічними картами, mp3-плеєром та системою безконтактних платежів Garmin Pay.