Перевірка серійного номеру приладу Garmin

Перевірте можливість гарантійного обслуговування товару, що ви придбали, на території України

 
В Україні існує лише офіційна дистриб'юторська гарантія. Це означає, що гарантійному обслуговуванню підлягають лише офіційно ввезені товари, які поширюються ексклюзивним дистриб'ютором продукції Garmin в Україні - компанією ТОВ "Навіоніка". Товари, ввезені з інших країн, гарантійному обслуговуванню в Україні не підлягають і обслуговуються на території цих країн. Відправка приладу на ремонт здійснюється за рахунок покупця.

Терміни гарантії

Гарантійний термін на товари марки Garmin становить 1 рік з дати передачі товару споживачеві. На будь-які аксесуари (кріплення, кабелі та ін.), що не мають ідентифікаторів у вигляді серійних номерів і придбані окремо, а не в комплекті поставки приладів (навігаторів, ехолотів, відео камер і т.д.), встановлений гарантійний термін протягом 1 року (12 місяців). На товари, що не мають персональних ідентифікаторів, покупець може пред'явити претензію продавцю тільки за наявності чека, накладної, товарного чека або іншого документа, що засвідчує придбання товару.



Ваш прилад*
Серійний номер приладу (розташований на зворотному боці корпусу)*
Артикул (на коробці над штрих кодом)
Де придбаний (адреса магазину, країна) і дата покупки*
 
Фото коробки приладу або самого приладу
з видимим серійним номером і гарантійним талоном
Введіть текст з зображення*

  
* Поля, обов'язкові для заповнення

Обмеження гарантії

У зв’язку технологічними обмеженнями використання оптичних датчиків монітору серцевого ритму, якими обладнанні портативні прилади GARMIN, деякі показання серцевого ритму будуть неточними за певних обставин. Означені обставини залежать від фізичних даних користувача, типу та інтенсивності фізичних навантажень. Дані монітора серцевого ритму не призначені для використання у медичних цілях та не можуть бути використані для діагностики, лікування або профілактики будь-яких захворювань. Неточність показників оптичного монітору серцевого ритму під час фізичних навантажень не є гарантійним випадком.

Додаткова інформація за посиланням www.garmin.com/ataccuracy

При зверненні до сервісного відділу НАВІОНІКА

При собі необхідно мати повний комплект приладу, гарантійний талон і документ, що підтверджує покупку.

Компанія Garmin встановлює такі строки служби пристроїв:

Автонавігатори, відеореєстратори Dash Сam та GDR 35 - 3 роки; Спортивні годинники, велокомп'ютери та екшн-камера Virb - 3 роки; Туристичні навігатори - 4 роки; Морське обладнання - 5 років.

Зразок заповнення гарантійного талона


Гарантійний талон компанії Навіоніка

Актуальні новини

Garmin опублікувала звіт про передачу сигналів SOS з пристроїв inReach за 2023 рік 14.03.2024 Garmin опублікувала звіт про передачу сигналів SOS з пристроїв inReach за 2023 рік
Компанія надала ключові висновки та результати аналізу тенденцій подачі сигналів SOS до міжнародного координаційного центру Garmin Response℠ з усього світу.
Garmin представляє Forerunner 165 — прості у використанні бігові GPS-годинники з екраном AMOLED, які зроблять пробіжки яскравішими 22.02.2024 Garmin представляє Forerunner 165 — прості у використанні бігові GPS-годинники з екраном AMOLED, які зроблять пробіжки яскравішими
Новинки у сімействі Forerunner генерують для любителів бігу особисті плани тренувань, надають інформацію про стан здоров'я та відстежують більше спортивних показників.
Garmin встановлює нові правила гри для глибоководної риболовлі з живим сонаром Panoptix PS70 19.02.2024 Garmin встановлює нові правила гри для глибоководної риболовлі з живим сонаром Panoptix PS70
За допомогою технології Garmin RapidReturn пристрій передає зображення в реальному часі на глибині до 300 метрів.