Робота сервісного центру на період карантинних обмежень
23.03.2021
Шановні клієнти!
Повідомляємо вас, що у зв'язку з запровадженням посилених карантинних заходів у Києві, з 23 березня 2021 року до 9 квітня 2021 року прийом відвідувачів сервісу ТОВ «Навіоніка» не проводиться. З питань сервісного обслуговування виробів Garmin прохання звертатися за телефоном: (044) 299-85-06.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Актуальні новини
21.03.2024
Безпечні глибоководні занурення та пригоди на суші: представляємо серію Descent™ Mk3, яка дає можливість обмінюватись повідомленнями під водою Об'єднайте комп'ютер Descent Mk3i з трансивером Descent T2 для зв'язку з дайверами на глибині, користування функцією допомога дайверу та моніторингу тиску в кисневих балонах. |
|
14.03.2024
Garmin опублікувала звіт про передачу сигналів SOS з пристроїв inReach за 2023 рік Компанія надала ключові висновки та результати аналізу тенденцій подачі сигналів SOS до міжнародного координаційного центру Garmin Response℠ з усього світу. |
|
22.02.2024
Garmin представляє Forerunner 165 — прості у використанні бігові GPS-годинники з екраном AMOLED, які зроблять пробіжки яскравішими Новинки у сімействі Forerunner генерують для любителів бігу особисті плани тренувань, надають інформацію про стан здоров'я та відстежують більше спортивних показників. |