Перевірка серійного номеру приладу Garmin
Перевірте можливість гарантійного обслуговування товару, що ви придбали, на території України
Обмеження гарантії
У зв’язку технологічними обмеженнями використання оптичних датчиків монітору серцевого ритму, якими обладнанні портативні прилади GARMIN, деякі показання серцевого ритму будуть неточними за певних обставин. Означені обставини залежать від фізичних даних користувача, типу та інтенсивності фізичних навантажень. Дані монітора серцевого ритму не призначені для використання у медичних цілях та не можуть бути використані для діагностики, лікування або профілактики будь-яких захворювань. Неточність показників оптичного монітору серцевого ритму під час фізичних навантажень не є гарантійним випадком.Додаткова інформація за посиланням www.garmin.com/ataccuracy
При зверненні до сервісного відділу НАВІОНІКА
При собі необхідно мати повний комплект приладу, гарантійний талон і документ, що підтверджує покупку.Компанія Garmin встановлює такі строки служби пристроїв:
Автонавігатори, відеореєстратори Dash Сam та GDR 35 - 3 роки; Спортивні годинники, велокомп'ютери та екшн-камера Virb - 3 роки; Туристичні навігатори - 4 роки; Морське обладнання - 5 років.Зразок заповнення гарантійного талона
Актуальні новини
14.03.2024
Garmin опублікувала звіт про передачу сигналів SOS з пристроїв inReach за 2023 рік Компанія надала ключові висновки та результати аналізу тенденцій подачі сигналів SOS до міжнародного координаційного центру Garmin Response℠ з усього світу. |
|
22.02.2024
Garmin представляє Forerunner 165 — прості у використанні бігові GPS-годинники з екраном AMOLED, які зроблять пробіжки яскравішими Новинки у сімействі Forerunner генерують для любителів бігу особисті плани тренувань, надають інформацію про стан здоров'я та відстежують більше спортивних показників. |
|
19.02.2024
Garmin встановлює нові правила гри для глибоководної риболовлі з живим сонаром Panoptix PS70 За допомогою технології Garmin RapidReturn пристрій передає зображення в реальному часі на глибині до 300 метрів. |