Допомога покупцеві
В даному розділі Ви можете знайти відповіді на питання, що стосуються роботи нашого сайту. Якщо Ви не знайшли потрібної інформації, можете відправити нам запит за допомогою форми зворотнього зв'язку.
Яка карта України встановлена в навігаторах Garmin? |
---|
Всі GPS-навігатори Garmin оснащені детальною картою доріг України "НавЛюкс". Головна відмінність "НавЛюкс" - обширні польові роботи, що лежать в основі карти. Перед нанесенням на карту, всі дані проходять перевірку на місцевості. Це відноситься як до адресної інформації, так і до точок інтересу (POI). Для Вашої зручності, на карту "НавЛюкс" нанесені контури будинків, дворові проїзди, а також враховані правила дорожнього руху при побудові маршруту. |
Як перевірити, чи ліцензійна карта в навігаторі? |
---|
Всі автомобільні навігатори Garmin поставляються з гарантійним талоном компанії "Навіоніка", в якому вказуються параметри навігатора, дата покупки і номер ліцензії карти "НавЛюкс". Гарантія на всі прилади становить 12 місяців з дня придбання. |
Як часто виходять оновлення карт України, чи розширюється покриття карти під час завантаження оновлень, де їх завантажити? |
---|
Карта України НавЛюкс оновлюється тричі на рік. Також можуть бути позачергові релізи карт, які виходять при відкритті великих розв'язок або доріг в Україні. Оновити карту можна самостійно або через Інтернет на сайті www.navlux.ua, у сервісних центрах компанії "Навіоніка". |
Купив GPS-навігатор з картою Європи. Як можна оновити картографію? |
---|
Після покупки нового навігатора серії nuvi або zumo, споживач може перевірити наявність безкоштовного оновлення карт виробництва NAVTEQ, просто зареєструвавши прилад на сайті http://my.garmin.com протягом 60 днів післе покупки. Якщо оновлення з'являється протягом цього періоду, користувач може безкоштовно завантажити його, скориставшись простими онлайн інструкціями. Інструкція з оновлення карти Європи для GPS-навігаторів (PDF, 900KБ) |
Які країни входять до складу карти Європи? | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Австрія, Албанія, Бельгія, Болгарія, Великобританія, Угорщина, Німеччина, Греція, Данія, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Македонія, Молдова, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Північна Ірландія , Сербія і Чорногорія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Україна, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чехія, Швейцарія, Швеція, Естонія. |
Що робити, якщо мені потрібна карта Росії або іншої країни, що не входить до складу карти Європи? |
---|
Карту Росії та інших країн можна придбати додатково у найближчого дилера, як в Україні, так і на території цих країн. |
Не можу знайти населений пункт на карті України НавЛюкс |
---|
Населені пункти з адресним пошуком доступні через пункти меню «Куди/Адреса».Якщо ж в пункті, який ви шукаєте, ще нема адресного пошуку, то знайти його можна через пункт меню «Куди/Міста» (назви українською мовою). Актуальну інформацію про покриття карти завжди можна отримати на сторінці опису карти. |
Як включити режим імітації GPS на автомобільному навігаторі? |
---|
Для цього, необхідно з головного меню зайти в «Інструменти/Налаштування/Система» та включити режим імітації, після чого ви зможете самостійно задати ваше місце розташування на карті, а також прокласти маршрут з цієї точки в будь-яке місце призначення, що цікавить вас. |
Як переглянути пройдений шлях на карті? |
---|
Більшість GPS-навігаторів автоматично фіксують пройдений маршрут, який Ви можете переглянути, включивши відповідний параметр. Для цього достатньо перейти в меню «Інструменты/Налаштування/Карта/Журнал маршрутів» та виставити параметр «Показати». Маршрут буде показаний блакитною лінією на карті. |
Як очистити журнал маршрута (на прикладі навігаторів серії nuvi)? |
---|
Для цього необхідно зайти в меню «Інструменти / Дані користувача / Очистити журнал маршруту». |
Як зберегти маршрутну точку в обраному (на прикладі навігаторів серії nuvi) |
---|
Для того, щоб зберегти точку в обраному можна скористатись кількома способами:
|
Як передивитись своє місце розташування? |
---|
Ви завжди легко можете дізнатись про своє точне місце розташування, натиснувши на іконку транспортного засобу на карті, або пройшовши в меню «Інструменти/Де я».
|
Планувальник маршрутів (на прикладі nuvi 7xx) |
---|
На сторінці меню торкніться «Інструменти / Маршрути».
|
Параметри навігації |
---|
Щоб змінити параметри навігації, торкніться «Інструменти / Налаштування / Навігація»:
|
Чи існує абонентська плата за використання GPS? |
---|
Абонентської плати нема. Використання GPS – абсолютно безкоштовне. |
Чому в комплекті немає інструкції російською або українською мовою? |
---|
Найвірогідніше, ви купили контрафактний пристрій, ввезений «сірим» продавцем. Всі пристрої, що поставляються легально, комплектуються інструкціями російською або українською мовою. |
Як оновити карту Європи? |
---|
Оновлення самого диска можна отримати у нас в офісі або на сайті виробника. |
Чи можна використовувати автонавігатор Garmin поза автомобілем? |
---|
В залежності від моделі вбудований акумулятор дозволяє використовувати навігатор без зовнішнього живлення від 1 до 5 годин, а невеликі габарити дозволяють носити навігатор в кишені. |
Для чого потрібна кнопка "Повторити замовлення" в розділі "Мої замовлення"? |
---|
За допомогою цієї кнопки клієнт може помістити в кошик усі товари з будь-якого раніше оформленого замовлення. |
Чи можна змінити адресу доставки оформленого замовлення? |
---|
В оформленому замовленні зміна адреси неможлива. В крайньому випадку, можна в особистому кабінеті вибрати замовлення, для якого хочете змінити адресу, натиснути посилання Повторити замовлення і вказати іншу адресу доставки, а старий замовлення скасувати. |
Як анулювати замовлення або окремий товар із замовлення? |
---|
Щоб анулювати замовлення або товар із замовлення:
Примітка: скасувати замовлення можна тільки до того, як воно сплачене. |
Як дізнатися про стан замовлення? |
---|
Покупець може відстежити стан замовлення безпосередньо на сайті інтернет-магазину в Персональному кабінеті. Крім цього, при оформленні замовлення, він отримує повідомлення на електронну пошту стосовно оплати і передачі замовлення в службу доставки. У разі виникнення питань клієнт завжди може зателефонувати до служби по роботі з клієнтами та отримати повну інформацію щодо стану замовлення. |
Актуальні новини
![]() |
23.03.2023
Garmin анонсувала серії портативних GPS-навігаторів GPSMAP® 67/ GPSMAP® 67i та eTrex® SE У новинках запроваджено довший час автономної роботи, кращу точність позиціювання та супутникову комунікаційну технологію inReach у моделі GPSMAP 67і. |
![]() |
21.03.2023
Компанія «Навіоніка» визнана найкращим дистриб'ютором Garmin у 2022 році! Щиро дякуємо нашим партнерам та компанії Garmin за підтримку! Разом ми сильні! |
![]() |
17.03.2023
Мініатюрний розумний годинник Garmin Lily буде доступний у нових забарвленнях Колекція Lily – Sport Edition доповнюється свіжим варіантом з безелем кольору кремове золото, рожевим корпусом та силіконовим ремінцем, а до сімейства Lily – Classic Edition приєднується модель з безелем кремове золото, сірим корпусом та ремінцем з італійської шкіри. |