Політка щодо файлів Cookie Дозволити використання

Обмін та повернення

Якщо придбаний вами товар не підійшов, ви можете гарантовано обміняти або повернути цей товар протягом 14 днів з дня продажу. Усі витрати за повернення товарів належної якості оплачує покупець.

Згідно з законом України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 №1023 XII є перелік товарів, які не підлягають поверненню. Серед них: білизна натільна, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички, пір'яно-пухові вироби, дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні і т.д. За цим посиланням переконайтесь чи не входить товар, який ви хочете повернути, в даний перелік:
zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF

Згідно з законом, покупець протягом двох тижнів може звернутися в магазин і замінити товар, який йому не підійшов, на інший.

Якщо на момент звернення аналогічного товару для обміну не буде, покупець має право:

  • купити будь-яку іншу продукцію з перерахунком вартості;
  • обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару;
  • повернути товар і отримати назад кошти.

Вам може бути відмовлено в заміні належного товару або поверненню грошей, якщо:

  • з моменту купівлі товару пройшло понад 14 діб;
  • відсутні документи про покупку, які підтверджують факт придбання товару (чек і т.д.);
  • не збережений товарний вигляд (пакування, ярлики, споживчі властивості);
  • комплектація не повна, наприклад, втрачений кабель зарядки;
  • товар був у використанні.

Повернення товару неналежної якості (товар, який має недоліки) можливе лише при наявності документів про покупку (чек, накладна), а також якщо збережено товарний вигляд. Зовнішній вигляд та комплектація замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент доставки.

Для повернення коштів за товар вам необхідно виконати такі дії:

  • звернутися до продавця і заповнити заяву на повернення товару. Рахунок, на який повертаються кошти, повинен бути тієї ж особи, на яку було оформлене замовлення. Щоб отримати заяву на повернення коштів, напишіть на e-mail: shop@garmin.ua із заголовком "Заява на отримання коштів".
  • повернути придбаний товар із повною комплектацією і в цілій упаковці;
  • надати квитанцію про покупку, товарний або касовий чек.

Якщо причиною повернення або обміну товару стала неналежна якість, то оплату за зворотну пересилку бере на себе магазин.

Якщо придбаний товар був належної якості й покупець забрав його з пункту видачі або в Кур'єра, але товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, тоді зворотну пересилку здійснює покупець.

Повернення коштів проводиться на банківський рахунок відповідно до реквізитів, вказаних у заяві на повернення, протягом 7 робочих днів від дня отримання товару, що повертається.